poniedziałek, 23 marca 2015

Nagradzam: Sixth Man

W pierwszej części Nagradzam:... pod  lupę wziąłem najbardziej postępowych zawodników w lidze. Mój typ padł na Anthony’ego Davisa. Tym razem chciałbym się skupić na najlepszych  graczach rezerwowych.


 

Isaiah Thomas (Boston Celtics) – Myślałem, że po świetnym sezonie spędzonym w Sacramento, jego przenosiny do Phoenix mogą być krokiem wstecz. Tak się jednak nie stało i rozgrywający mimo tego, ze wchodził z ławki był ważnym ogniwem w grze Suns. Jeszcze większe znaczenie odgrywa w obecnym klubie, czyli w Bostonie, gdzie po 10 meczach jego średnie znacznie się podniosły. Mój kandydat nr 1.

Statystyki: 26,0 min, 16,3 pkt, 2,4 zb, 4,0 as, 0,9 prz

Lou Williams (Toronto Raptors) – To jego dziesiąty sezon w NBA, praktycznie za każdym razem był zadaniowcem z ławki, który wnosił ponad dziesięć punktów z ławki. Jednak nigdy wcześniej nie dostał nagrody dla najlepszego rezerwowego. Może tym razem mu się uda? Williams rzuca rekordowe w karierze piętnaście punktów w meczu, co według mnie może dać mu nagrodę dla najlepszego rezerwowego. Mój faworyt

Statystyki: 24,6 min, 15,0 pkt, 1,8 zb, 2,0 as, 1,1 prz

Taj Gibson (Chicago Bulls) – W zeszłym roku był jednym z głównych kandydatów do tej nagrody. W tym roku, trapiony przez kontuzje nieco obniżył swoje loty, jednak w dalszym ciągu wchodząc w zdecydowanej większości meczów z ławki rezerwowych bardzo dobrze odnajduje się w rotacji Tima Thibodeau.

Statystyki: 27,6 min, 10,5 pkt, 6,5 zb, 1,2 as, 1,2 blk

Jamal Crawford (Los Angeles Clippers) – Myślę, ze do samego zakończenia kariery Crawford będzie zadaniowcem z ławki. W związku z tym jego kandydatura w walce o najlepszego rezerwowego powinna być ogłaszana jeszcze przed startem sezonu. Gracz Clippers szósty sezon z rzędu rozpoczyna mecz na ławce, a mimo to w każdym z tych sezonów wykręcał ponad dziesięć punktów na mecz. Tym razem nie jest inaczej. Mój kandydat nr 2.

Statystyki: 26,9 min, 16,4 pkt, 2,0 zb, 2,5 as, 0,9 prz

Manu Ginobili (San Antonio Spurs) – Mimo, że notuje drugi, najgorszy wynik w karierze pod względem średnich punktowych, to w dalszym ciągu świetnie radzi sobie na pick&rollach oraz bardzo dobrze wkręca się pod kosz. Czyli po prostu Manu Ginobili we własnej osobie.

Statystyki: 23,5 min, 11,4 pkt, 3,0 zb, 4,4 as, 0,9 prz

Mój typ na 6th Man on the Year sezonu 2014/2015:
Lou Williams

Sprawdź kogo wytypowałem jako zwycięzcę: Najbardziej Postępowego Gracza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wystukaj coś sensownego